Humorný a provokativní pohled na výsledky pronikání kultury konzumu do postsocialistické společnosti. Režiséři, studenti FAMU Filip Remunda a Vít Klusák, zkoumají manipulativní sílu reklamy v celé její zvrácenosti. Nechají se imagemakery přeměnit v obchodníky, kteří si u renomované reklamní agentury objednají kampaň na slavnostní otevření hypermarketu Český sen. Reklamní kampaň zahrnovala televizní a rozhlasové spoty, citylighty, letáky a tiskovou inzerci v Lidových novinách, Reflexu, Týdnu a Instinktu. Ačkoliv všechny reklamy vyzývaly: Nejezděte, Netlačte se a Neutrácejte, na otevření hypermarketu v posledním květnovém dni 2003 dorazilo pět tisíc koupěchtivých zákazníků...
Scénář / Vít Klusák , Filip Remunda Námět / Vít Klusák , Filip Remunda Kamera / Vít Klusák Střih / Zdeněk Marek Zvuk / David Hysek Hudba / Varhan Orchestrovič Bauer , Hynek Schneider